![]() XHost |
Servere virtuale de la 20 eur / luna. Servere dedicate de la 100 eur / luna - servicii de administrare si monitorizare incluse. Colocare servere si echipamente de la 75 eur / luna. Pentru detalii accesati site-ul BluePink. |
ROMÂNIA MINISTERUL EDUCAŢIEI ŞI CERCETĂRII ŞCOALA GENERALĂ CU CLASELE I-VIII NR. 11 HUNEDOARA Str. Rândunicii Nr. 6, Cod Postal: 331136 Tel/Fax: 0254 713922 E-Mail: sc11hd@yahoo.com |
Catedra de PSIHOPEDAGOGIE SPECIALĂ
|
mai mult ele asigură o educaţie eficientă pentru majoritatea copiilor şi îmbunătăţesc eficienţa şi până la urmă chiar şi rentabilitatea întregului sistem de învăţământ.”
Istoriceşte vorbind putem identifica două modele fundamentale de organizare şi educaţie pentru C.E.S., care nu sunt neapărat succesive, şi pot coexista. Modelul bazat pe selecţie, separare şi segregare Filosofia ce se află la baza acestui model pleacă de la teza diferenţelor dintre copii, care impun un tratament pedagogic diferit, în şcoli diferite şi selective. Selecţia are la bază criterii cum sunt aptitudinile şi performanţele elevilor.Teza sociopedagogică de bază a acestui model este: adaptarea copilului la şcoală iar dacă el nu poate răspunde exigenţelor, trebuie introdus în şcoli speciale. Tratamentul propus: pedagogie bazată pe selecţie negativă şi eşec. Modelul integrării Modelul integrării are la bază o filosofie bazată pe încrederea în copil şi în capacităţile sale. Teza sociopedagogică de bază: adaptarea şcolii la copil şi tratament egal, dar bazat pe o pedagogie în care discriminarea pozitivă şi spiritul suportiv sunt coordonate de bază. Discriminarea pozitivă presupune dreptul la diferenţă şi la specificitate într-un cadru (şcolar şi pedagogic) nediscriminativ. |
![]() |